NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 4 september 2013

Warmest wishes....

 Goedemorgen allemaal,
Ik zag na mijn verlof al overal winterkaartjes voorbij komen, dus kon ik ook niet achter blijven.
Het kaartje is weer heel simpel gebleven. 
Ik heb nood aan nieuwe kerstspulletjes. 
Haha, wie niet?, hoor ik jullie al denken.
En heb ik nu net geluk...deze maand is het hier in de buurt hobbybeurs. 
Juist op tijd!

Ik heb weer een afbeelding van Saturated Canary "Nikki" gebruikt.


Ik ben deze keer weer met de warme BV , RV en V kleuren aan het werk gegaan.

Huid; E00,- 11,- 13,
Wangen en lippen; E01,- 02,
Strik, sjaal, beenwarmers; V91,- 93,- 95,- 99,
Vestje en wanten; BV20,- 23,- 25,- 29,
Rokje en kousebroek; RV91,- 93,- 95,
Schaatsen; C01,- 03,- 05,- 07,
Haren; E50,- 51,- 53,- 55,- 57,

Ik hoop dat jullie allemaal kunnen genieten van de mooie "na"-zomerdagen.
Heel veel liefs,
Celia.

Geen opmerkingen: