NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 16 september 2013

Cheyenne



Goede morgen

Vandaag mag ik hier weer een kaartje plaatsen en ik blijf het te gek vinden dat ik dat mag doen!
Ik heb deze keer een gekozen voor een stempel van Kenny K
En deze prachtige dame heet Cheyenne
Ik heb de vogende kleuren voor haar gebruikt!

Huid E00-11-13-21
Top en slip V09-15-17
Laarzen handschoenen en hoed E35-37-49
Haar Y21-E29-37-49
Touw E33-35-49

Ik hoop dat jullie hem weer leuk vinden en bedankt voor jullie bezoekje!

XXX Heidy

4 opmerkingen:

Lia zei

Ik vind hem super!! Mooi ingekleurd weer, leuke kaart, groetjes Lia

Miranda Slagboom-de Groot zei

Heel mooi gekleurd.
Groetjes Miranda

Cynthia zei

Ik vindt het een prachtige kaart en zeker mooi ingekleurd.
De stempel vindt ik super gaaf waar heb je die gekocht?

Groetjes Cynthia

Unknown zei

Prachtig gekleurd!