NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 6 september 2013

Just a note for you

Goedemorgen allemaal,

Vandaag is het de beurt aan mij om hier weer een kaart te laten zien. Voor ik dat doe een vraagje: Genieten jullie ook zo van het mooie weer? Wat een heerlijke dagen hebben we toch, echt zomerse temperaturen! Geniet er nog maar even van, voor je het weet is het allemaal weer regen...

Dan nu toch maar mijn kaart

Het is een kaart geworden met een digi van Sherri Baldy - Miss Frizzy Lizzy. Het designpapier is volgende allemaal van Maja Design en kwam ik tegen onderin mijn restjesbak.


De gebruikte copic markers:
Huid: E0000, E000, E00, E11 en E13
Haren & Schoenen: E11, E13, E15, en E18
Jurk en Strik: V20, V22, V25 en V28
Vest: E40, E41, E42 en E43
Grond: W00, W1, W3 en W5


Deze type haren vind ik altijd het lastigste om te doen. Ik heb er voor gekozen om allemaal stipjes te zetten in verschillende E tinten, met een erg speels resultaat vind ik. Langs de randen het leuke Frantage in de tinten van het afdrukje!


Verder heb ik gebruik gemaakt van de leuke 'bingo' stempels van Joy! Voor elke gelegenheid is er wel een geschikte kaart bij.



Ook een mooie bloementoef kan natuurlijk niet ontbreken, dat maakt een kaart helemaal af!


Ook wil ik iedereen nog bedanken voor alle reactie's die ik via het blog en facebook heb gekregen op mijn laatste tutorial, zoveel lieve woorden...Thnx mensen! Ik ben al aan het brainstormen voor de volgende:-)

Bedankt voor het langs komen en tot de volgende keer!