NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 13 september 2013

Lots of Love

Goedemorgen lieve lezers,

Deze keer weer eens iets anders dan een standaard ingekleurde afbeelding.
Deze keer heb ik voor jullie een gestempelde kaart gemaakt op
een achtergrond die is geairbrushed met de Copic Markers.


Alleer eerst heb ik de randen afgeplakt met een stuk masking tape. 
Dit lijkt op post it papier maar kleeft over de gehele breedte van de strook.
De randen van het tape heb ik gescheurd zodat je een speelse border overhoud. 

Met de kleur Groen G21 en G82 heb ik kleur aangebracht, daarna met de donkere kleur 
BG18 & BG78
eroverheen geairbrushed.
Met Airbrushen maakt het niet zo heel veel uit of je begint met de lichtste kleur of met de donkerste kleur.

Op een stukje foam en een ink blending tool heb ik Colorless Blender Solution aangebracht
en dit gebruikt als inkt kussen zodat ik de stempel kon "be-inkten" met Alcohol.
Vervolgens de stempel meerdere keren afgedrukt op het gekleurde deel.

(De alcohol kan wel door het masking tape heen trekken en zo vlekken veroorzaken
op de randen)

De stempels heb ik goed schoongemaakt, het hart is een clear stempels en deze kan 
dus aangetast worden door de alcohol. 

De stempels afdrukken zijn nu wit geworden door de alcohol. 

Met blauwe stempel inkt heb ik weer over de witte afdrukken gestempeld.
Dit heb ik er naast gedaan en niet recht op zodat je het wit blijft zien.
Dit geheel is vervolgens op een stuk zwart cardstock gemat en dit 
is weer op een groene kaart geplakt. 

de tekst is gestempeld op een banner gemaakt met een die van Ranger
en dit is met 3d foam tape vast gezet.



Meer heeft deze kaart niet nodig vind ik zelf. 
Bij stempel kaarten vind ik het altijd erg mooi als ze zo basis mogelijk blijven
Ik hoop dat je weer geïnspireerd bent met deze kaart. 
Dank je voor het achter laten van je reactie


5 opmerkingen:

Anneke zei

Heel mooi geworden Lydia. Frisse kleuren ook. Groetjes Anneke.

Marianne zei

Prachtige kaart. Die witte schaduwafdruk is ook erg mooi.

Tinie zei

Wowww wat weer een beauty en geweldig van kleur!!!

Groetjes Tinie

Unknown zei

Heel erg mooi Lydia!

*mieke* zei

Ontzettend leuk gedaan Lydia!
Groetjes Mieke