NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 2 september 2013

Sew sweet

 Een nieuwe week, een nieuwe kaart. En eentje met een erg leuk thema, vind ik zelf :-)
Deze Magnolia stempel waar Tilda achter haar vintage Singer naaimachine zit is zo cute. En er zijn onlangs meerdere papierlijnen uitgekomen met het thema "naaien", dus de combi was snel gemaakt.
Het dessinpapier is van Crate Paper en de papieren embellishments van Kaisercraft.
 Tilda heb ik ingekleurd met de volgende Copic kleurnummers:
huid: E13, 11, 00, 000, R22, 21
haar: E59, 57, 55
groen: YG67, 63, 61
rood: R24, 22, 21, 20
naaimachine: W8, 7, 5, 3, YR24
tafel: E55, 53, 51
achtergrond: W3, 1, 0
 Het liniaaltje, de schaar en de roze rozen zijn papieren embellishments van Kaisercraft. Het kleine houten garenspoeltje is van Maya Road.
 Het ijzeren papercliphangertje is van Tim Holtz, geloof ik.
Ook het garenkaartje is van Kaisercraft, net als de rozen.
Gezellig dat je er was en tot de volgende keer!

3 opmerkingen:

Tinie zei

Wowww wat een beauty zeg en wat een super mooie details, top!!!

Groetjes Tinie

Unknown zei

Wow, wat een mooie kaart! Prachtig ingekleurd.

*mieke* zei

Heel erg mooi Ingrid en zoveel te zien ook!
Groetjes Mieke