NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


zondag 29 september 2013

Happy Birthday


Hallo copic fans,

Het is vandaag weer mijn beurt om jullie eigenlijk een tutorial te laten zien maar het is niet gelukt om een goed tutorial af te krijgen voor vandaag dus is het toch een kaart geworden.


Heb gekozen voor twee kleine gezichtjes van Sugar Nellie en deze ook vrij klein afgedrukt, uit de voorkant van de kaart twee cirkels geknipt en afgewerkt met spelbinder stanzen.


Deze zijn weer door de melting pot gehaald net als de hoekjes en de vlinder, heb ze weer afgemaakt door ze blauw te kleuren met Perfect Pearls. en de kaart verder afgemaakt met bloemen.


Zo ziet de kaart er dan uit als je hem open maakt het blijven toch hele lieve plaatjes.


De kleuren die ik gebruikt heb zijn :

Huid : R22 - R20 - E11 - E00 - E000
Haar : E37 - YR24 - Y26 - Y15 - E50
Blauw : B99 - B97 - B95 - B93 - B91
Bruin : E44 - E43 - E42 - E41

Hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart en geniet nog van deze zonnige Zondag.


1 opmerking:

Unknown zei

Wat mooi Wenda! Ik dacht eerst zelfs dat het knipplaatjes waren, zo mooi zijn deze kopjes ingekleurd!