NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 30 september 2013

Copic airbrush

Hallo, 
zoals ik op mijn eigen blog al aan heb gegeven, mocht ik op een aantal beurzen in Duitsland en Nederland  laten zien wat je met Copics kunt doen. 
Helemaal in de ban van de Masks van Dutch Doobadoo, ben ik met de Copic Airbrush aan de slag gegaan.


Ik heb geen tijd meer gehad, de foto's opnieuw te maken, deze zijn op de beurs gemaakt. Excuses voor de vreemde achtergronden.
Ik zal je hier met foto's en tekst uitleggen hoe ik dit doe.

1. Als eerste heb de kleur R59 genomen en de marker in de airbrushgrip gestopt. daarna op twee plaatsen deze rode kleur aangebracht.


2. de rest van het label heb ik geairbrusht nmet de warm gele YR21.


3. hierop heb ik een van de masks van Dutch Doobadoo gelegd en daardoor gespoten met R59.


4. toen nam ik een mooie stempel en een donkerrode stempelinkt van Archival kleur Plum.Op twee plaatsen maakte ik een afdruk.

5. de stempels konden nog iets extra's gebruiken, dus kwam de witte Molotow aan bod, hiermee heb ik strepen in de stempels gezet.

6. hier zie je het resultaat.


7. onder de strook plakte ik een zwarte strook, deze lijmde ik op een kaart.


8. om het af te maken stempelde ik met zwart een mooie tekst.
Ik hoop dat ik jullie heb kunnen laten zien, hoe simpel het airbrushen met de Copcis is en wat voor mooie resultaten dit kan geven.
Hieronder nog wat voorbeelden van mijn eigen blog.



groet Diny


10 opmerkingen:

Frouwkje zei

Prachtige voorbeelden Diny!!! Dank je wel voor de uitleg :-).
Liefs, Frouwkje

Unknown zei

Wauw, wat prachtig!

groetjes Renata

Marian zei

Wat ziet dit er weer super uit.
Prachtige.
Groetjes

Ink before you think 😀 zei

Wat geweldig mooi weer, en bedankt voor je leuke tutorial.
Gr Lilian

Ankie vd Polder zei

Oh, wat gaaf en die ga ik zeker onthouden. Ik heb een airbrush maar doe er veel en veel te weinig mee. Maar dat moet nu goed gaan komen met deze nieuwe ideeën. Groetjes, Ankie

Lia vdB zei

Kleuren waar ik zelf nooit voor zou kiezen (als ik ze los zie) totdat..... je ziet hoe mooi de combinatie is geworden.
Tja.... kleuren doen erg veel voor het resultaat.

Hartelijke groeten,

Lia

Unknown zei

wow ,diny
prachtig gedaan en bedankt voot jou tips en ideetje
dat ga ik ook eens proberen
veel liefs van marcelline

Unknown zei

Prachtig! Ik vind de airbrush een mooi effect geven, maar erg prijzig helaas.....

Vikysik zei

шикарные работы!!!!

Juanita zei

Super mooi zeg!! En goed uitgelegt.
Liefs Juanita