NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 27 september 2013

Let it Snow !!!

Goedemorgen allemaal !!!

Vandaag is het weer mijn beurt om jullie een kaartje te laten zien.
Nou ja ... kaartje ??? Het is eigenlijks een doosje, leuk om met iets erin cadeau te geven :)


Ik heb deze keer gekozen voor een schitterende digi "Winter Fairy Halla" van Mo Manning, ik vind het echt zo'n lieffie :)

Het doosje is van Kimya en deze heb ik gepimpt met het prachtige papier Winter van Noor! Design.

Bij dit geweldige papier mogen de nieuwe ijskristallen natuurlijk niet ontbreken :)
Rand
Cirkel
Losse ijskristal

Bij deze lijn horen natuurlijk ook tekststempels en ik heb gekozen voor "Let it Snow"

Deze heb ik uitgestanst met de Label & Tags van Noor! Design, tekstballon rond.


Als versiering heb ik nog een kantje, lintje en een bloementoefje op het doosje verwerkt, de plakparels zijn van Kaiser.


Achter het afdrukje heb ik nog een stukje verbandgaas verwerkt.
Het sneeuw heb ik gemaakt met SnowWriter van DecoArt.

Voor het afdrukje heb ik de volgende Copics kleuren gebruikt:

Huid : E000, 00, 21, 11, R20
Haar : E50, 51, 53, 55, 57, 59
Blauw : BG0000, 000, 01, 02, C3, 00
Bont : T0, 1, 2, 3

Ik hoop dat ik jullie met mijn kaartje een beetje heb kunnen inspireren :)

Ik wens jullie alvast een heel fijn weekend toe en tot de volgende keer !!

3 opmerkingen:

Blankina zei

Super mooi!! Het stempeltje , de kleuren alle details..
LG Blankina

Dobra zei

Superb card
beautifully painted finish
Work great in pretty colors

Unknown zei

Gaaf! Een andere reactie past hier eigenlijk niet.... prachtig!