NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


zondag 1 september 2013

Tutorial neusje inkleuren :)

Goedemorgen allemaal !!

Ik heb een tutorial voor jullie gemaakt over hoe je een neusje inkleurt :)

De meeste digi's of stempels hebben alleen maar 2 zwarte puntjes als neus, om hier meer diepte in te brengen heb ik een video filmpje voor jullie gemaakt.
Het was voor mij de allereerste keer, ik heb de video opgenomen met mijn fototoestel, ook viel deze van mijn stelling af, dus dat krijg je ook allemaal te zien en te horen hahaha :)
Neem me vooral niet kwalijk, de volgende keer zal het beter gaan, dat beloof ik jullie :)
Voor mijn kaartje heb ik de volgende materialen gebruikt :

Papier : Maja Design - Vintage Spring Basics
Basiskaart - Go Kreate
Digi - Sherri Baldy
Vierkante mal Noor! Design, art. nr. 6002/0173
Vlinder Noor! Design, art. nr. 6003/0023
Strik onder de bloemen Noor! Design, art. nr. 6002/0184
Magnolia Doohickey - Heart tag
Kant, lint, kaaslinnen, bloemen en plakparels - Ribbon Girl
MFT - Notebook
Papieren kleedje
Medium - Copics

Ik heb de volgende kleuren gebruikt :

Huid : E0000, 000, 00, 11, R30, 20
Haar : E50, 53, 43, 57
Groen : G0000, 20, 21, 24
Lila : V000, RV91, 93, 95, W3
Bruin : E70, 71, 74, 77
Grond : W00, 1, 3, 5

Hier is mijn tutorial :)

Heel veel succes ermee, ik hoop dat jullie er iets aan hebben :)

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!

Liefs Astrid xxx


4 opmerkingen:

Unknown zei

Nice blog here! Additionally your web site so much up very fast! What web host are you using? Can I am getting your affiliate hyperlink to your host? I wish my web site loaded up as fast as yours lol
Cardsharing Server | Best cardsharing | SEO STAR SOFTWARE HOUSE | Dreambox Cardsharing

Blankina zei

Ik heb de hele tutorial met plezier gekeken, had nog nooit een neusje gekleurt, dank je wel en dat er nog maar veel tutorials van je mogen volgen!!

LG Blankina

roelie zei

heel mooi gedaan astrid

gr roelie

Unknown zei

Lieve Astrid,

Bedankt voor deze tutorial... ga het proberen!

Liefs,
Selma