NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 20 september 2013

Herfstig post-it boekje

Wat gezellig dat je hier bent! Mijn creatie waar ik je vandaag mee wil inspireren, is er één in herfsttinten.
 En een vosje heeft ook iets herfstigs, vind je niet?
Ik heb boekje om een post-it blokje heen gemaakt. Ja... alweer :-)
 Dit vosje is een digistempel van Tickled Pink Stamps. Hij is niet meer te koop, maar je kunt natuurlijk altijd proberen om Kellie Winnell te contacten als je hem héééééééééél graag wilt hebben ;-)
Ik heb hem ingekleurd met de volgende Copic kleurnummers:
vos: E99, 97, 01, E04, R21, W5, 3, 1, 00
sjaal: YG99, 97, 95, 93, YR23, 31
 Zij aanzicht van het post-it boekje.

Maak er een mooie, herfstige dag van! Tot de volgende keer.

1 opmerking:

Unknown zei

Heel mooi gedaan en echt herfstkleuren
Groetjes van marcelline