NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


zondag 22 september 2013

Elke and Bear


Goede morgen

Vandaag mag ik weer een tutorial laten zien hier op het blog en het leek me leuk om jullie te laten zien hoe ik takken of bomen kleur!
Ik begin met de schaduw aan te zetten met E18
Dan ga ik verder met E35
Ik zie tot mijn spijt dat ik de verkeerde marker op de foto heb gezet,dit moet E37 zijn
Die heb ik gebruikt om meer schaduw aan te zetten
Hierna kleur ik alles in met YG 93

En zo is mijn kaartje geworden
En nog eentje van dichtbij

Hier zijn de kleurtjes die ik verder gebruikt hebt

Vest ,majo en muts YG 93 -97-99
Jurkje,muts YR 04-09 Y38
Schommel Laarsjes E33-35-37
Gezichtje E00-11-13-21
Beertje E50-53
Appeltjes R14-27-89 en YG25

Bedankt weer voor het langskomen en hoopdat jullie hem weer leuk vinden!!
Nog een fijn dag verder!
XXX Heidy


5 opmerkingen:

rian zei

hoi Heidi, je kaartje is weer super en bedankt voor de duidelijke uitleg.
groetjes rian

KarinsArtScrap zei

wat een schat van een kaart, heel mooi.

groetjes karin

Unknown zei

Mooi Heidi!

Natasja's Kaarten zei

Wat een prachtig kaartje!

Heel mooi ingekleurd en bedankt voor de uitleg.

Groetjes,

Natasja

Marian zei

Wat een mooie kaart en prachtig de kleuren.
Groetjes