NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 23 september 2013

Happy Birthday...

Goede morgen copic-blog liefhebbers.

Vandaag krijgen jullie nog eens een verjaardagskaartje te zien van mij.
De vorm heb ik met de silhouette cameo gesneden, (Design #9482).
Het snijbestand bestaat uit vier delen. 

De stempel is van Lili of the Valley "It Takes Two".


Het label met de verjaardagsgroet, ook van Lili of the Valley, heb ik met een magneetje vastgezet.


Hier laat ik het je beter zien.


De kleurnummers die ik deze keer gebruikte; 
W-kleuren voor de poes: W1,-3,-5
Hond: E30,-31,-33,-35
Taart: Y21
Room op taart: E50 & R20
Kaarsjes Blauw: B41 & Y2

Nog een hele fijne dag en ik kom weer snel met wat nieuws,
Celia.


2 opmerkingen:

Unknown zei

Prachtig Celia!

Unknown zei

Hallo
Ik vind een heel mooie kaart en prachtig gedaan