NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 25 september 2013

For you met Princess Rose Red

Goedemorgen allemaal,

Vandaag is het weer mijn (Mieke's) dag om jullie een creatie te laten zien waarop het inkleuren met copics natuurlijk niet kan ontbreken:-)



Deze keer is het een kaart geworden met een digi van Saturated Canary - Princess Rose Red. Uiteraard heeft ze weer een leuk bos haar waar ik weer helemaal los op kon gaan. Thuis snappen ze niet dat ik daar zo lang mee bezig kan zijn, maar ik vind het heerlijk! Ontspanning ten top...

 Het design papier dat ik heb gebruikt is volgens mij van Fabscraps en verder wit, aqua en kraft cardstock en veel randen bewerkt met distress inkt - vintage photo.


De gebruikte copic nummers zijn:
Huid: E0000, E000, E00, E11 en E13
Haren: E50 , E11, E13, E15, E18, E39 en E59
Jurk:Bg70, BG72, B97 en B99
Boom: E11, E15 en E18
Vogel: Y11, Y15 en E35
Bladeren: G21 en G28


Verder heb ik mallen van Sizzix, Magnolia, Spelbinders en Noor! Design gebruikt. 


Om de boel af te maken de gebruikelijke bloementoef, kralenpin,  charm, lint, metalen corner, brad en twee knoopjes.

Geinspireerd? Ik hoop het:-)
Ik bedank jullie alvast voor jullie bezoekje en als er vragen zijn stel ze gerust! 







8 opmerkingen:

Aletta zei

Echt weer prachtig Mieke!
Groet Aletta

Diny Sprakel zei

Wat een geweldig kleurwerk, Mieke

Unknown zei

Thank you for your website post. Brown and I are actually saving to get a new guide on this subject matter and your writing has made us to save money. Your ideas really solved all our problems. In fact, more than what we had recognized prior to when we stumbled on your superb blog. My partner and i no longer have doubts including a troubled mind because you truly attended to our own needs in this post. Thanks

Cardsharing Server | Cccam Server

Dobra zei

Card is great
beautifully colored stamp
great colors
I really like your work

corryskaart zei

hoi mieke
wat ziet dit er schitterend uit en zo mooi gekleurd!!!!!!
groetjes van corry

Ingrid zei

Echt heel, heel mooi Mieke! Prachtig :-)
Hugs Ing

Unknown zei

Prachtig, wow, wat mooi gekleurd!

*mieke* zei

Bedankt dames voor de lieve woorden!