NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


donderdag 5 september 2013

winnaar candy 6 augustus

Hallo,
De winnaars van deze mooie Masks van Dutch DoobaDoo zijn bekend.
Miranda 
en
Selma Theunisse.

Proficiat dames. stuur je adresgegevens naar
dsprakel@gmail.com

vandaag mocht ik de eerste stencils die gemaakt zijn voor Dutch Doobadoo, uitproberen, de naam is Mask Art. Alhoewel dit ons Copic blog is, heb ik de achtergronden bewerkt met deze nieuwe stencils, Versa Mark en diverse kleuren PanPastel, passend bij de reeds door mij met Copics gekleurde Bestie. Deze dame met super bril probeert de slakken uit haar tuin te verjagen. 




Ik heb haar op de met de stencils gemaakte achtergrond patronen gezet.
Voor dit nieuwe merk mag ik me ook weer bemoeien met design en toepassingen. Leuk toch dat je advies op prijs wordt gesteld. Ik beloof je er komen heel mooie dingen aan. Ik heb al meerder projecten er mee klaar liggen. 
De volgende keer ga ik de sjablonen met mijn airbrush en Copics gebruiken.
Hier zie je de achtergrond patronen nog duidelijker.


Zien jullie dat vlindertje, dat is zelf gemaakt met klei, heb ik beschreven op mijn eigen blog.

De stipjes zijn gezet met een roze, groen en witte Molotow marker.

Ik zal jullie ook vertellen waarmee ik deze dame heb gekleurd.
Huid: E000-00-21-11-R22
Haar: R85-37-29-89
Groen : YG 00-03-17
Blauw: B00-01-02-05
Roze R81-83-85-89

Ik mag van Jaap van Dutch Doobadoo twee Mask Art stencils weggeven, die ik hier heb gebruikt.
Laat je naam achter bij Mr. Linky, schrijf een reactie hieronder.
Zet de candy op je blog en ben volger, dat is het wat ik terug vraag.


Groet Diny



28 opmerkingen:

Beisforbeauty zei

Super leuke prijs en wauw knap gemaakt liefs
Cindy

Beisforbeauty zei

Super leuke prijs en wauw knap gemaakt liefs
Cindy

ellens papercraft zei

ziet er weer uit als een supercombinatie. dank voor het delen.

Nancy zei

Hey Diny,

Wat een leuke candy alweer... Prachtige mallen en een geweldig resultaat...
Ik wil hiermee een kansje wagen...

Liefs,
Nancy

Antoinette Voorn zei

Diny wat heb jij toch een super leuke baan om deze nieuwe produkten uit te proberen en ook nog inspraak te hebben... en wat een creatieve explosies komen er tot stand, iedere keer weer! Nu met deze mask stencil ook weer.. je geeft iedere creabea weer veel inspiratie en andere ideeën!

Gr Antoinette

Jolanda zei

super gave tag Diny:0) wat leuk dat je deze stencils mag weggeven:0)
ik maak graag een kans...
grtz Jolanda

Anoniem zei

wat een leuke mallen, supermooie kaart
groetjes anja

Unknown zei

Prachtig Diny! En jeetje wat zijn die nieuwe produkten van Dutch Doobadoo leuk! Geweldig. Een compliment dat je hebt gewacht met posten. Wenda's creatie is echt verbazingwekkend mooi. Wat een werk... maar wat een blije jonge vrouw!

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Crejabeja zei

Dat ziet er gaaf uit zeg , prachtig hoor!!! Ik doe graag mee en wens een ieder succes!!!

Marian zei

Wat heb je weer een kunstwerk gemaakt
Prachtig ook de achtergrond
En ik waag een kansje
Groetjes

Yvonne zei

Schitterend Diny!
liefs Yvonne

Miranda zei

ik ben heel benieuwd naar hoe deze stencils werken dus ikdoe graag mee.
en wat voor prachtigs heb je nu weer gemaakt zeg! zo mooi!!!!

groetjes miranda (miepeke)

nettie53 zei

O, dit is gaaf! Ik krijg meteen allerlei ideen wat ik er mee kan maken.
Leuk hoor. Ik doe mee.
Groetjes,
Nettie

crazyknutselgek zei

Die malletjes wil ik graag eens proberen.
Dus doe graag mee.
gedeeld op mijn blog.
Met de link hier naar toe. Is wel makkelijk voor diegene die ook een gokje willen wagen.

Mocht ik niet winnen dan ga ik zekers een aantal aanschaffen.
Hoop dat er in de toekomst ook wat verschillende swirltjes komen. Want die vind ik zelf ook te gek.
Misschien een idee.
Ik ben hier gek op


Liefs anita

Folkje zei

Zo gaaf, ik ben gek op dit soort stencils, zal de candy op ,ijn blog plaatsen.

groetjes
Folkje

Yvette zei

Het resultaat met deze stencils is prachtig! Ik waag dus mijn kans om ze te winnen.
grtjs,
Yvette

Esther zei

leuk leuk... hier wil ik ook wel een kansje op wagen!!
Groetjes Esther

Annelies zei

Heel erg leuke masks om achtergronden mee te maken! Ik ken dit merk niet, maar zal er op de volgende beurs zeker naar uitkijken! Groetjes, Annelies

Gerrittina zei

Wat een mooie stencils. Daar wil ik wel een gokje voor wagen.Ik ben ook heel benieuwd met welke stencils dit merk in de toekomst nog meer gaat komen.

Gr. GZ

Esther zei

Leuk leuk, daar wagen we ook een kansje voor!!!

Groetjes Esther
http://estherskaartenblog.blogspot.be/

Gerrittina zei

Ik vind ze ontzettend gaaf en leuk geprijsd. Ze staan al op mijn wensenlijstje. Ik ga zeker meedoen met deze candy.

Gr. GZ

Jan zei

Ik heb ze al gekocht, morgen liggen ze op de mat. Heerlijk spul die panpastel, ook daar ben ik mee aan het spelen. Super.
Beeldige kaart, mooie kleurencombinatie.
Groetjes yolanda

Miranda zei

o, wat gaaf!!! mijn mailtje komt er zo aan!! ben helemaal blij :-D