NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 31 maart 2014

Sealed with care

Goedemorgen allemaal,

Hebben jullie ook zo genoten van het afgelopen weekend? Heerlijk buiten van het mooie weer genieten kon natuurlijk volop en ook konden alle mensen met 'groene vingers' hun hart kunnen ophalen door eindelijk weer te wroeten in de tuin:-)

Zo kom ik ook bij mijn kaart van vandaag, het is uiteindelijk meer eens soort van insteek doosje geworden!


Op de kaart zien jullie het lieve beertje van Teddy Bo - Sowing the seeds, is ze niet leuk...

Het design papier is van Maja Design en is al een 'oudje', maar daardoor niet minder mooi toch? Teddy heb ik met label 17 van Spellbinders uitgestanst en gemat op donker groen cardstock. De vlinder is gemaakt met een stans van Noor! design en het harten label aan de andere kant met een Doohicky van Magnolia.


Het is dus een heel dun doosje geworden van ongeveer een halve centimeter dikte en daar heb ik een cadeautje in gedaan. Een paar zakjes met bloemenzaadjes, een kleinigheidje voor mijn jarige vriendin die momenteel volop in de tuin bezig is. Boven aan het zakje heb ik met een tekst mal van Noor! design 'happy birthday' toegevoegd. 


Het lijstje met de door mij gebruikte copic markers:

*Beer: E0000, E30, E31, E33 en E35
*Trui: G40, YG61, YG63 en YG67
*Muts: G21, G82 en G85
*Broek: W1, W3, W5 en W7
*Pot en zak: E40, E42, E44 en E47
*Gieter en schep: C000, C1 en C3
*Grond: E30, E33, E43 en E44


Met een mal van Crealies - creative flowers CL CF 10 heb ik de grote groene bloem gemaakt. Ik besef me dan dat ik dat eigenlijk veel te weinig doe. Waarom? Ik vind het altijd zoveel gedoe....lol... Stiekem is dat helemaal niet zo en op deze manier heb je meteen een bloem die perfect bij je kaart past omdat je heel makkelijk elke kleur kunt maken. Dus dat moet ik toch echt vaker gaan doen, geen excuses meer:-)


Nog even een keer een foto van het afdrukje vanuit een andere hoek. Door allemaal stipjes in verschillende groottes en kleuren te zetten breng je heel mooi diepte aan. De twee kleine tekst stempeltjes vlakbij het afdrukje zijn van Hallmark - Forever Friends en heb ik gestempeld met Memento inkt - Desert Sand.

Dan rest me alléén om jullie allemaal een hele fijne maandag te wensen en tot de volgende keer!
En inmiddels weten jullie, zijn er vragen dan stel ze gerust!




3 opmerkingen:

Dobra zei

Very beautiful chit, beautifully painted with a stamp
Jaest such a sweetheart, has a great color scheme.
Looks great.

Diny Sprakel zei

Leuke voorjaarskaart, Mieke

Unknown zei

Wat een schatje!