NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


zondag 30 maart 2014

Lekkere zonnige dag


Hallo copic fans,

Het is weer mijn beurt om jullie een kaartje te laten zien op deze zonnige zondag. Het is een kaart geworden met een digi van "Wee Stamps", dat blijven van die lieve afbeeldingen


 Had bij het kleuren zin in wat frisse kleuren heb dus een keer geen gebruik gemaakt van de grijs series en met andere kleuren toch diepte in de afbeelding gebracht.


Voor de afwerking van de kaart zijn er drie bloemen aangebracht die zijn bewerkt met distress inkt, de besjes zijn gemaakt met watten bolletjes in de melting pot even als het verband gaas wat er door heeh gehaald is.


De kleuren die ik gebruikt heb zijn :

Huid : R22 - R20 - E11 - E00 - E000
Haar : E37 - YR24 - Y26 - Y15 - E41
Blaadjes : YG99 - YG67 - YG63 - YG61
Vleugels : YG17 - YG61 - YG0000
Besjes : E18 - E9 - E8 - YR18 - YR16
Kleding - groen : YG99 - YG67 - YG63 - YG61 - YG0000
kleding - bruin : E9 - YR27 - YR23 - YR21 - YR20
Achtergrond : E53 - E51 - E50

Hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart en geniet van deze zonnige dag.


6 opmerkingen:

Marian zei

Wat een prachtige kaart en de kleuren mooi gecombineerd.
Ga de kleuren van het haar in me kleurenboekje noteren
Groetjes

Jaya Raghuvanshi zei

Gorgeous card! such outstanding colouring! cant take my eyes off this card!

Janette van Otterlo zei

Wat is dit weer een prachtexemplaar!!! Helemaal geweldig!!
Grtz Janette

Diny Sprakel zei

Hoi Wenda, weer een staaltje kleurkunst van de bovenste plank. Supermooi.

Corrie zei

Hallo Wenda
Schitterend gekleurd heb je de stempel, wat een mooie kleuren, ik vind het een schatje van een kaart.
Lieve groetjes,Corrie

Natasja's Kaarten zei

Ohhhh wat een prachtige kaart! En xo mooi gekleurd!

Heel mooi.

Groetjes, Natasja