NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 26 maart 2014

"Happy birthday to you"

Het is weer mijn beurt om een kaartje te laten zien.
Je ziet de tekst niet (staat aan de binnenkant gestempeld) maar het is een verjaardagskaartje. Ik kan die altijd wel gebruiken.

Ik heb deze keer ook een mal van Spellbinder (resplendent rectangles) gebruikt voor de vorm van de kaart. Weer eens wat anders dan een vierkante kaart.
Het is een eenvoudige kaart geworden.


Het papier wat ik heb gebruikt voor deze kaart is van Lily of the Valley, een nieuw papierblokje die ze hebben uitgebracht met lichte pasteltinten. Op dit moment 1 van mijn favorieten om te gebruiken.

Copics:
Jurkjes : BV04-02-00
BG09-15-32-11
Haar: E29-27-25-23
Huid: E04-11-21-00-000-R20

Ik wens jullie een hele fijne dag!


1 opmerking:

Natasja's Kaarten zei

Wat een prachtige kaart!

Groetjes, Natasja