NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 28 maart 2014

Easel-kaart....

Goedemorgen copic-lovers,

Ik heb voor jullie nog eens een easel-kaart gemaakt.
Deze keer heb ik een afdruk van Hangler & Stangler gebruikt.
Eigenlijk heb ik hem op het "net" gevonden, typ maar eens de naam in en je krijgt een heleboel afdrukken te zien.


Het kaartje is een verjaardagskaart voor mijn schoondochter, ze heeft veel plezier in het kweken van plantjes, bij haar lukt het terwijl bij mij alles meteen "sterft".
Ook al geef ik ze net genoeg water, ze willen bij mij maar niet groeien.
Haar woonkamer staat vol met stekjes van verschillende planten, daarom dus dat deze afbeelding perfect bij haar past.


Met een paar bloemen uit mijn kast heb ik geprobeerd enige versiering aan te brengen.
Het label met de wensen, een stempel van Lily of The Vally, heb ik verhoogd geplakt zodat de kaart kan blijven staan.
De kleurnummers kan je onder deze close-up vinden.


Haar; E11, -13, -17, -19,
Huid; E50, -51, -53, wangen, E02, -01, -00,
Plantjes; YG11, -13, 17,
Plantenbak; YG95, -93, -9,
Naamkaartjes in bloembak; E71, -74, 77,
Aarde; E13, -15, -19,
Bloesje & broek; V95, -93, -91, -99,
Kleedje & laarsjes ; R85, -83, -81, -89,

Ik wens jullie nog een fijn weekend vol zon!
Mocht ik jullie geïnspireerd hebben dan hoor ik het graag.
Heel veel liefs,
Celia

1 opmerking:

Marian zei

Je kaart is prachtig
Groetjes