NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


zondag 23 maart 2014

Diva's Boa

Goede morgen

Ik wil jullie heel erg bedanken voor de leuke reacties die ik heb gekregen op mijn laatste tutorial (kleuren met rood)
Zowel hier als op mijn eigen blog en iedereen was weg van de Boa, dus wat laat ik vandaag zien hihi, inderdaad het inkleuren van de Boa!
Ik hoop dat jullie lekker met een bakkie zitten, want het gaat wel even duren .



Ik heb de digi wel vooraf in gekleurd, want de Boa doe ik als laatst want die veertjes gaan alle kanten op en dan maakt het niet zo uit als je over de lijntjes gaat!



Ik begin met W-7 de donkerste kleur voor de Boa en zoek de schaduw en dan zet ik een soort van grote komma's


Daarna komt W-5 en maak de schaduw wat breder


Dan W-4 en herhaal dit weer en maak de schaduw nog breder



 Met W-3 kleur ik de gaten wat in en maak wederom de schaduw breder


Met W-1 kleur ik het helemaal in, dan zou die nu af moeten zijn, maar ik ben niet tevreden, ik vind hem niet pluizig genoeg


Dus ik ga nogmaals met mijn W-7 de donkere schaduw opzoeken.


En dat doe ik ook nog met W-5, nou dat is een stuk beter.



En het geheim van de smid, nou ja geheim, volgens mij gebruiken we hem allemaal wel eens, de witte gelpen of liever nog de Molotow marker in wit!!

Probeer wel zoveel mogelijk  de vorm van de Boa te volgen voor het beste resultaat


Hier is het eindresultaat op de kaart


En nog even een close up!

Hier volgen de kleuren die verder gebruikt zijn:
Jurk V 09-15-17
Schoentjes en handschoenen W5 -7-9
Huid E00-11-13-21
Haar E07-08-09-18
Kroon Y17-28-YR24

Ik hoop dat jullie hier wat mee kunnen!
Bedankt weer voor het langs komen en nog een fijne dag verder!

XXX Heidy


9 opmerkingen:

rian zei

toppie Heidy , ga hem een keer proberen.
groetjes RIan

Janette van Otterlo zei

Geweldig! Dank voor de tutorial!
Grtz Janette

.:♥Marit Pettinga-Meijer♥:. zei

Wauw!!!!

corryskaart zei

oh wat ziet dit er prachtig uit ,dank voor de duidelijke uitleg en zet het op mijn do-lijstje
groetjes corry

anja van rooij zei

Super mooi gekleurd, ga het zeker nog eens proberen.
Groetjes anja

Jopie zei

Prachtig Heidy en een erg duidelijke uitleg daar heb je wat aan,
liefs jopie

Natasja's Kaarten zei

Wat is dit mooi gekleurd zeg! Prachtig!

Groetjes, Natasja

Kim zei

Wauw! Wat kan jij superkleuren zeg! Top! :)

Groetjes Kim

Helga zei

Wow Heidy - you made it gorgeous.
Your coloring is perfect !!!
Grotjes Helga