NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 14 maart 2014

Happy Easter !!!

Goedemorgen allemaal !!

Vandaag mag ik (Astrid) jullie weer een voorbeeldkaartje laten zien :)

Aangezien de tijd heel snel gaat, ben ik alvast begonnen met een Paascreatie ... het is een papieren tasje geworden, waarin ik wat paaseitjes in kan doen, altijd leuk om cadeau te geven :)


Het papier is van Authentique "The great gift of Easter is hope ..."
De stempel is van Magnolia, Tilda with Egg and Chicken.
Natuurlijk heb ik haar ingekleurd met Copic Sketch markers :)

Rechtsboven heb ik een stans gebruikt van Joy! Crafts, Lin & Lene, deze heb ik uit Kraft karton gesneden.
Linksboven een papieren kleedje met hierop een hoekje van Noor! Design.
Diverse stukjes design papier, alle randen hiervan heb ik met een distresser bewerkt.
Verder heb ik nog een stukje ribbelkarton en een verbandgaasje op het tasje verwerkt.

Onder het afdrukje heb ik ook nog een honingraat van Dutch Doobadoo gebruikt, hierop een vlindertje geplakt van Unique.

Het vogelhuisje is ook van Noor! Design, deze heb ik uit ribbelkarton gestanst.

Op de 2 schuine stukjes designpapier heb ik de nieuwe Notebookstans van Noor! Design gebruikt, deze komt deze maand uit. 

Ter versiering echte veertjes, tulle, een bloem en kant gebruikt.

Hier en daar heb ik wat Gesso gebruikt, dit geeft altijd een mooi effect.


Voor mijn afdrukje heb ik de volgende kleurnummers gebruikt :

Huid : E0000, 000, 00, 21, 11 R30, 20
Haar : E50, 34, 23, 25, 59
Tas : E30, 31, 33, 35
Schoenen : E40, 41, 42, 43, 44
Kuiken : Y00, 21, 23 YR 30, 31, 21, 24, 27
Jurk : B0000, B90, 91, 93, 95
Groen ei : G20, 21, 40, 43, 82
Geel ei : YR20, 21, 23
Oranje ei : YR 20, 21, 24, 27
Bodem : W00, 0, 2, 4

Ik hoop dat ik jullie met mijn kaartje weer een beetje heb kunnen inspireren :)

Ik ben gisteren heerlijk naar de Knotsgekke Kaartendagen in Den Bosch geweest, dus ik ga lekker even genieten van mijn nieuwe aankopen :)

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !

liefs Astrid xxx




Geen opmerkingen: