NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 21 maart 2014

Bedankt...dat je er voor me bent!

Goedemorgen allemaal,

Vandaag is het weer de beurt aan mij (Mieke) om een kaart te laten zien hier op het blog!

Het is een kaart met een stempel uit de nieuwe collectie van Magnolia - Zodiac Collection. Dit is een leuke serie die bestaat uit allemaal sterrenbeelden. Van weegschaal naar schorpioen en zo naar de tweeling.

Die laatste sprak mij meteen erg aan, dus jullie zullen het al wel snappen...mijn kaart bevat een afdrukje van twee lieve Tilda's!


De kaart heeft een totaal andere uitstraling dan ik normaal maak! 

Ik kreeg laatst van iemand de opmerking: Maar dan ben je zo lang aan het kleuren en dan verstop je je afdrukje achter een berg 'tierelantijntjes'... Dat is toch jammer?

Tja...dat is vaak ook wel zo! Dus...deze keer een kaart die CAS is gebleven, clean and simple maar dan toch met een 'cutie' erop.

Er valt niet veel op te zien, maar wat in één oogopslag opvalt is het ingekleurde afdrukje. Missie completed dus.

Ik vind het erg mooi....en jullie?


De gebruikte copic markers zijn:

Huid: E0000, E000, E00 en E11
Jurk rechts: BG10, BG11, BG15 en BG18
Haren rechts: E33, E49, E50, E53 en E57
Jurk links: BG70, BG72 en BG75
Haar links: C1, C3, C5, C7 en zwart 110
Grond: C1, C2, C3 en C4
Achtergrond: B0000 en B000

Verder valt er nu natuurlijk niet zo heel veel te vertellen over de rest van mijn materialen:-)

De stempels zijn van Noor! design en vond ik super goed passen bij deze twee meiden, want deze kaart is bestemd voor één van mijn lieve vriendinnetjes! 

Als er vragen zijn dan hoor ik ze graag en dan rest me verder alléén nog om jullie een heel fijn weekend te wensen! En natuurlijk tot de volgende kaart...




6 opmerkingen:

Cinderella zei

Een prachtige CAS kaart
Liefs Cinderella

Yvonne zei

Heel erg mooi!!!
Liefs Yvonne

Yvonne zei

Heel erg mooi!!!
Liefs Yvonne

Yvonne zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
corryskaart zei

mooi? nee super geweldig gekleurd en een erg lieve kaart geworden
groetjes corry

Nikki zei

This is so beautiful :)