NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 5 maart 2014

Beetje Retro


Hallo copic fans,

Het is weer mijn beurt (Wenda) om jullie een kaartje te laten zien vandaag, voor de digi heb ik gekozen voor een afbeelding van Milk Coffee, probeer toch vaak iets nieuws te zoeken. De kaart is afgemaakt met roosjes en blaadjes, de schoen is een Tattered Lace dies waar ik de bloemen van heb in gekleurd met Inka Gold - Magenta. De hoekjes zijn van LaLa Land en heb ik weer door de Melting pot gehaald en gekleurd met Perfect Pearls.


Vond dit wel weer een geweldige digi lekker eigenwijs, De kleuren aangepast op de design papier en dat heeft weer goed uitgepakt.


De kleuren die ik gebruikt heb zijn :

Huid : R22 - R20 - E11 - E00 - E000
Haar : E18 - E19 - E35 - E31
Bruin : E49 - E47 - E44 - E43 - E42 - E40
Roze : RV95 - R85 - R83 - R81 - RV00 - RV000
Groen : YG25 - YG03 - YG01 - YG0000

Hoop dat ik jullie toch weer heb kunnen inspireren met dit kaartje en geniet van een zonnige dag.

1 opmerking:

Marian zei

Wat mooi weer en de kleuren prachtig
Groetjes