NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 3 maart 2014

Een heerlijk ijsje



Goede  morgen

Wat een heerlijk weertje was het gisteren he ,zou de lente toch al in aantocht zijn!!

Vandaag mag ik weer een kaartje hier plaatsen en ik kreeg eigenlijk met dit weer best wel trek in een ijsje vandaar deze leuke digi!

Ik heb de volgende copic kleurtjes gebruikt:
Petje ,Hesje Broek en laarzen W-3-4-5-7-9
Blousje en Sjaal W-1-3-5 en witte gel pen
Haar E-07-08-09-18
Huid E00-11-13-21-02
Ijsje E47-49-RV55-69-E43-51-53
Schaduw B60-63
Ogen YG95-97

Ik hoop dat jullie hem leuk vinden en bedankt weer voor jullie bezoekjes!!
XXX Heidy


2 opmerkingen:

rian zei

super kaartje Heidy, en ja het lijkt erop dat de lente zich aankondigt , hier lopen al lammetjes bij de buren dus heb ik al helemaal dat gevoel.
groetjes rian

Lia zei

Superleuk kaartje, weer heel mooi ingekleurd,
groetjes Lia