NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 19 maart 2014

Veel te kort....

Goedemorgen Lieve lezers,

Vandaag weer een airbrus kaart voor jullie.


De airbrush en een beetje het artistieke blijf ik leuk vinden 
met Copic Markers.

Het hart is uitgesneden uit een stuk A4 printpapier.
En vervolgens met verwijderbare lijm in het midden van het papier geplakt.

Met een masker van Tim Holtz heb ik 3D Sneeuwpasta aangebracht op de kaart. 
Ben nu gaan airbrushen met de kleuren
B02 B04 YG05 G24

Heb nu het hart verwijderd en het negatief op de kaart gelegd.
zodat ik het hart kon airbrushen met
V12.
Nu heb ik een 2e masker van Tim Holtz gebruik en de kleur BV00
met de kleur V17 heb ik hier en daar nog wat inkt gebrushed.

Op een achtergrond stempel van IndigoBlu heb ik blender vloeistof
aangebracht en gestempeld.  Hierdoor ontstaan de witte afdrukken.


Het meisje en de tekst van mijn eigen stempellap is gestempeld met paarse versafine inkt.


De kaart is gemat op paars cardstock. 

Deze technieken leer je in de speciale technieken 3 cursus welke gepland
staan bij Hobby Compleet de Duif en Card 'n Scrapart in Emblem.


2 opmerkingen:

Natasja's Kaarten zei

Wat is dit prachtig gemaakt!

Groetjes, Natasja

Patricia Van der Vloet zei

Heel mooi kaartje met een nog veel mooiere tekst erop!

Groetjes
Patricia