NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 10 maart 2014

From all of us....

Goedemorgen bloggers,

Het is alweer de tweede maandag van de maand, wat vliegt de tijd!
Op het eind van de maand heb ik een verjaardag te vieren van één van mijn opvangkindjes.
1 jaar gaat hij worden en het is net alsof hij voor de eerste keer bij mij binnenkomt.
Ik heb voor de kleine man een kaartje gemaakt.
Eentje met een stempel van Lily of the Valley, "From all of us" heet hij.
Ik heb het kaartje vrij eenvoudig gehouden.
Voor een jongetje mag dat wel en eerlijk...het lukt me nog steeds niet om mijn kaartjes vol te plakken.


Het designpapier is van First Edition en kreeg de naam "Up and Away".
Met de hand heb ik de vlaggenlijn gesneden, en er dan ook eigenhandig "hoera" opgezet.


Natuurlijk nam ik mijn copics om hem in te kleuren en dit zijn de gebruikte nummers;

Ik begin met het konijntje; 
Oren, neus en wangen: E02, -04
Lijfje: C0, -1, -3

Voor de poes;
Wangen: E02, -04
Vacht: C5, -4, -3, -1, -0

Voor het hondje;
Wangen: E02, -04
Buikje en vlek rond oog: E50, -51, -53
Lijf: E79, -27, -12, -23, -53

Stengel bloem: YG17, hartje bloem: Y32
Bloem,ballon en kaart: B37, -24, -23, -21
Hartje op kaart: R39, -29, -27

Schaduw: eerst rondom met de blender, daarna met W1, -0, -00.
De vloer waarop ze staan met W4, -2, -1, -0, -00

Zo, dat was het dan maar weer, ik hoop dat jullie kunnen genieten van het zonnetje.
Tot de volgende keer maar weer.
Veel liefs, 
Celia.

3 opmerkingen:

Malika zei

Super mooie kaart, prachtige kleuren

Malika

Unknown zei

Wow Celia, wat prachtig weer!

Natasja's Kaarten zei

Ohhhh wat een geweldig afdrukje!

Superleuke kaart!

Groetjes, Natasja