NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 24 maart 2014

Dank je

Goedemorgen lieve lezers,

Vandaag heb ik eens een eenvoudige kaart voor jullie.
Zonder lagen papier en heel veel stansen en embellishments.
Het is niet nodig om de kaarten altijd heel vol te plakken om toch een mooi resultaat 
te verkrijgen.


De afbeelding is van My little darlings en is gekleurd met natuurlijk onze
geliefde copic markers.
Het papier komt uit een ouder blokje van Prima Marketing.
Onder de bloemen zitten veertje gemaakt van klei.
Om deze te maken heb ik gebruik gemaakt van een klei sjabloon en snel drogen
ultra licht gewicht klei.
De ticket komt van mijn eigen stempel lap.
Hierover kan ik jullie een super nieuwtje vertellen. 
Op het Art Specially Event zijn ze verkrijgbaar bij de stand van Leuke Stempels.
Om te weten hoe ze echt zijn kun je bij PanPastel stand een leuke workshop 
maken in combinatie met PanPastel.

De kleuren die ik heb gebruikt zijn: 
Huid: E59 E15 E11 E21
Haar: E53 E51 E000 R220
Jurk R89 R29 R24 R22 R01 N7 N5 N3
Bloemen: YR24 YR21 YR20 G43 G46

Ik vind het weer erg leuk te lezen wat jullie van de kaart vinden. 
Dank je voor het achterlaten van je reactie.