NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 7 maart 2014

Mannenkaartje

Het is weer mijn beurt om een kaartje te laten zien.
Bij mijn favoriete hobbywinkeltje in Spijkenisse zag ik een paar weken geleden een super leuk paperpad liggen van MME (lost & found). Allemaal in de bruintinten. 
Nu heb ik een paar mannenkaarten nodig, voor verjaardagen en voor vaderdag, dus ga daar maar eens mee beginnen. 



Het is niet eenvoudig vind ik hoor een mannenkaart maken. Ik
weet nooit hoe ik dat moet gaan aankleding, maar onlangs in Amerika een leuke border besteld en voor deze kaart maar eens gebruikt.


Nog een close up van Edwin

 
Copics:
Pak/hoed/schoenen:
E59-57-43-55-42-41
Wandelstok:
E59-57
Haar:
E43-42-41
Huid:
E04-11-21-00-000-R21

Tot de volgende keer en een fijne dag!


4 opmerkingen:

Feikje zei

Wat een mooi kaartje! En die border staat ook op mijn verlanglijstje, heel leuk voor mannenkaarten.

corryskaart zei

hoi cordine
je hebt er een geweldig mooie en toch stoere mannekaart van gemaakt met erg leuke details erop!
groetjes corry

Elfjesdroom zei

in een gezin met vier mannen snack ik altijd naar inspiratie voor mannenkaarten, thanks, het is een gave kaart....
Van welk merk is die leuke border, hoog 'heb'-gehalte...:)
groetjes Elvira

emsiescreaties zei

Hoi Cordine, wat een leukerd! De mal is dat die met de radar wieltjes? Echt leuk!