NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 2 april 2014

Floral Lady !!!

Goedemorgen allemaal !!!

Wat een heerlijk weertje genieten we toch weer allemaal .... hier in het Noorden is het altijd een stuk kouder dan de rest van Nederland, maar het is zeker aangenaam hoor, lekker uit het windje is het goed vertoeven buiten :) Hopelijk krijgen we nog een paar mooie dagen, volgens de voorspelling wordt het elke dag een beetje warmer, heerlijk !!!


Ik heb vandaag een kaartje met een nieuwe Floral Lady van Noor! Design, echt zo gaaf om in te kleuren !!!

De basiskaart is gemaakt met een mal van Dutch Doobadoo.


Ik heb me weer uitgeleefd met verschillende Noor! Design artikelen, aan de bovenkant heb ik een tag achter een postcard stempel geschoven.

Links boven heb ik een stukje Honeycomb van Dutch Doobadoo geplakt, deze heb ik bewerkt met witte Gesso.

Rechtsboven op het afdrukje heb ik een vlinder geplakt, deze behoort bij de nieuwe ronde vlindermal van Noor! Design.


Links onder het afdrukje heb ik een vogelkooitje geschoven.

De pijl is van Dutch Doobadoo en heb ik zwart gemaakt met een dabber van Tim Holtz, vervolgens het ik er met een witte Molotow marker witte streepjes op gezet.


Rechtsonder heb ik weer een stukje Honeycomb verwerkt, ook de 2 hartjes zijn van Dutch Doobadoo en zijn weer met Gesso wit gemaakt.

Het afdrukje heb ik geplakt op de ovale mal van Noor! Design, deze heb ik uitgesneden van zwart karton, ik vond dit wel mooi combineren met het zwarte haar van de Floral Lady :)

Ter versiering heb ik nog een papieren kleedje, een verbandgaasje, kant, touw en wat bloemen gebruikt.

Ik heb de volgende kleuren gebruikt :

Huid : E0000, 000, 00, 21, 11 R30, 20
Blauw : B000, 01, 02, 04, 05 BG000, 01, 05, 09
Oranje : YR61, 65, 68
Paars : BV0000, 000, 00, 01, 02
Groen : YG0000, 01, 03, 25, 07
Bruin : E13, 15, 18
Roze : RV000, 10 R81, 83, 85, 89

Ik hoop dat ik jullie weer een beetje heb kunnen inspireren :)

Alvast bedankt voor je bezoekje, geniet van het mooie weer en tot de volgende keer !!

liefs Astrid xxx


2 opmerkingen:

Sandra zei

wat een supermooi en kleurig kaartje

Jopie zei

wat een prachtige kaart Astrid en super mooi ingekleurd, toppie,
groetjes jopie