NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


zaterdag 11 januari 2014

Tutorial stenen kleuren door Tracy Payne


Hallo, 
vandaag laat ik jullie een tutorial zien van Tracy Payne, een getalenteerde Copic kleurster uit Engeland. 
Zij zit al jaren in mijn DT van Copic Europa. Ik vond haar tutorial zo duidelijk, dat ik hem voor jullie heb vertaald en hier nu plaats.
Tracy wil ik hartelijk danken hiervoor, neem als je tijd hebt eens een kijkje op haar blog en laat hier een berichtje na voor haar.
=====================================
Tutorial van  Tracy
In de streek waar ik woon zijn de stenen van de huizen erg rood., daarom koos ik voor de kleuren E09, E19, E13, E55, E53.
Met de  E09  bracht ik een beetje kleur aan aan elk uiteinde van een steen.
Daarnaast legde ik wat E13
Dan E55
Als laatste E53
Ik keerde terug naar waar ik begon en besloot wat E19 toe te voegen.
Deze heb ik naar het midden toe geblend met de E13 , het middenstuk van elke steen is het lichtste.
Meng er dan nog wat  E53 door.
Dit proces herhaalde ik voor elke steen, dat kostte wel wat tijd, maar je krijgt wel het meest natuurlijke resultaat.
Zo, alle stenen zijn gekleurd, nu kan het schaduwen beginnen.Voeg schaduw toe waar jij wilt.
Ik ging verder met het kleuren van de voegen, met W5 . Dezelfde kleur voegde ik ook aan de stenen toe, hieronder zie je het resultaat. Je ziet wat een beetje W5 een totaal ander uiterlijk geeft aan de stenen. 
Here is de kaart met de afbeelding Christmas Eve van Make It Crafty. Het papier komt uit het Maya Design Frost Basics papierblok van 15 bij 15 cm.
p.s Jullie zien dat ook over de grens de Noorstansjes favoriet zijn. 
Veel succes 
Hugs Tracy x

Follow Me on Pinterest

4 opmerkingen:

Jeannette zei

supermooi en leerzaam weer, bedankt, groetjes Jeannette

Tinie zei

Wat gaaf die kleuren voor de stenen, goede uitleg en zeker de moeite waard om het op te slaan!!! Bedankt!!!

Groetjes Tinie

Dobra zei

Bardzo fajny kurs na malowanie, bardzo dziękuje.

chrilvian zei

gaaf