NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


donderdag 2 januari 2014

Nieuw!

Hallo, 
een dag te laat, maar toch wil ik jullie onze volgers en lezers van het blog het allerbeste wensen voor 2014. Het nieuwe jaar dat slechts een dag oud is.
We hopen samen met jullie er een heel creatief en vooral gezellig jaar van te maken. Wij blijven ons best doen om jullie mooie creaties te laten zien, wij hopen dat jullie dat waarderen en een reactie achterlaten.


Ik laat jullie vandaag twee voorbeelden zien van een techniek, waarmee ik met een aantal hobby-vriendinnen afgelopen maandag aan de slag ben geweest.

Iedereen was enthousiast erover. Zoals jullie weten brengen verschillende merken masks uit, deze kun je met verschillende materialen gebruiken. Wij gebruiken ze veel voor PanPastel, in deze voorbeelden heb ik gewerkt met Copic Markers en de airbrush. Zo gaaf om te doen, bovendien kun je er je stempels weer op gebruiken. Ik kan echt mooie stempels niet weerstaan.

Doordat Copic-inkt transparant is, zie je als je kleuren over elkaar heen spuit nog iets van het motief eronder.
Hier mijn eerste probeersel onder leiding van een deskundige op gebied van Mixed Media Miranda van den Bosch. Neem eens een kijkje op haar blog.
Ook haar heb ik enthousiast gekregen voor de Copics, dus er komt nog veel moois aan.



Binnenkort geven we hierin workshops en demo's, informatie volgt nog.
Groet Diny



2 opmerkingen:

lotjescreaties zei

Super tof gedaan. Leuke creatie.
Grtjs lodia

kbrandy4 zei

Wow! These are gorgeous!
Happy New Year!
Hugs, Hazel xx