NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


dinsdag 21 januari 2014

Een nieuw Design Teamlid


Hallo, ik mag jullie laten weten, dat ons DT weer op sterkte is. 
We hebben de eerst Copicdocent van Nederland Cordine van der Touw bereid gevonden om in ons team te komen. Cordine verzorgt de Copiclessen volgens het programma dat in heel Europa gegeven wordt. Het European Copic Colouring Program (ECCP)


Hallo,


Ik zal mezelf even voorstellen. Ik ben Cordine, 43 jaar, 20 jaar
samenwonend met Paul. Helaas geen kinderen, maar wel 2 poezenkinderen,
maar die zijn ook al op leeftijd.
Ik ben eigenlijk mijn hele leven al creatief bezig geweest, zelf kleding
maken, borduren, 3d-kaartjes en stempelkaartjes maken. Maar voor onze
vakantie Amerika in 2002 vond ik een magazine over scrapbooken in een
winkel en sinsdien is de "verslaving" losgebarsten. In het begin alleen
maar layouts. Tot ik op het internet een kaartje met een magnoliaatje
tegen kwam. Een nieuwe verslaving. Eerst met Derwent potloden maar toen
zag ik volgens mij eind 2008 de Copics. 

ojee jullie begrijpen het al,
een nieuwe verslaving. Sinds april 2013 ben ik 1 van de 3 nederlandse European
Copic Colouring Masters en ben ik ook uitgekozen om het ECCP te mogen geven.
Veel geleerd van Diny en Annie, maar leer nog zeker elke dag iets bij van alle creatie's met Copics die ik langs zie komen op Facebook en de diverse blogs. 


Jullie kunnen mijn creatie's vinden om mijn blog

Welkom Cordine, we hopen veel mooie projecten van jou te zien. 
Groet Diny


8 opmerkingen:

gerrie zei

Gefeliciteerd Cordinne het is je gegund succes.....

liefs Gerrie

Irm zei

Gefeliciteerd en succes Cordine!!!
Groetjes, Irm

Angela zei

Wat leukkkk, gefeliciteerd Cordine!
Xx Angela

HenP Produkties zei

Wow, gefeliciteerd Cordine, goed bezig joh <3

Lieve freubelgroetjes,
Hilde

Unknown zei

Gefeliciteerd Cordine ik vind het heel leuk voor je.

Frouwkje zei

Gefeliciteerd Cordine!! Superleuk voor je!
Prachtige kaart!!
Liefs, Frouwkje

Unknown zei

Prachtig Cordinne!

Yvonne zei

Geweldig Cordine, van harte gefeliciteerd, zo leuk om je nu ook hier te zien!
liefs Yvonne