NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 8 januari 2014

Gefeliciteerd Elise


Hallo copic fans,

Het is vandaag weer mijn beurt om jullie een kaartje te laten zien en het is er een geworden voor de dochter van een vriendin die morgen jarig is.
Voor de afbeelding heb ik gekozen voor een digi van Wee Stamps, dat zijn altijd van die lieve afbeeldingen.
De kaart is verder afgemaakt met wat roosjes, bloemen een strik en natuurlijk weer stickles voor een beetje bling bling.


Heb de afbeelding geprobeerd licht te houden en de schaduw niet te veel aan te zetten want dat vond ik beter bij het design papier passen. Bij het rechter linker meisje heb wat andere kleuren voor het haar gebruikt dan dat ik normaal pak het moest eigenlijk iets meer kastanje worden maar dat is niet echt gelukt.


De kleuren die ik gebruikt heb zijn :

Huid : E11 - E00 - E000
Achtergrond : W3 - W2 - W1 - W0 - W00 / N4 - N2 - N1 - N0
Roze : C5 - C3 - R83 - R81 - RV00 - RV000
Doos : E47 - E44 - E43 - E42
Haar : E37 - YR24 - Y26 - Y15 - E50
E49 - E37 - YR27 - YR23 - Y32
Blauw/Groen : N4 - BG57 - BG53 - BG11 - BG10
Groen : YG67 - YG63 - YG93 - YG91

 Hoop dat ik jullie met dit kaartje weer heb kunnen inspireren in dit nieuwe jaar.

8 opmerkingen:

kbrandy4 zei

Beautiful card and fabulous colouring!
Hugs, Hazel xx

Janette van Otterlo zei

Het is weer een plaatje geworden!
Grtz Janette

emsiescreaties zei

Wat een snoesje om te zien!

celia zei

Prachtig!!!

corryskaart zei

wat een geweldig vrolijke en prachtige kaart voor de jarige!
groetjes van corry

Frouwkje zei

Ik vind de digi's van Wee Stamps ook zo leuk Wenda!! Je hebt haar prachtig ingkleurd!!
Liefs, Frouwkje

riliska zei

Wenda your card is stunning. I love the colors and that image is gorgeous.

Diny Sprakel zei

Weer super gekleurd, Wenda. Lieve kaart , groet Diny