NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 22 januari 2014

A special gift

Goedemorgen lieve lezers,

Mijn eerste kaart hier voor jullie dit jaar. Moet er nog helemaal inkomen,
de maand december en ook nu nog zijn we lekker bezig in huis.
De slaapkamer van de meiden is omgetoverd naar een hele roze Hello Kitty slaapkamer.
Beide dames vinden het erg mooi geworden en daar doe je het dan weer voor als
ouders.
Maar goed de behang kwasten en lijm zijn weer verruild voor het hobby gereedschap.

Vandaag heb ik deze kaart voor jullie, heb hem al een hele tijd geleden gemaakt,
en hij blijft toch wel 1 van mijn favorieten kaarten.


De afbeelding is van Cuddly Buddley en gekleurd met Copic Markers
Beer: E59 E57 E55 E31
Kadootjes: G46 G43 G40 YR27 YR24 YR21


In deze kaart zit een verborgen kant. Van een Joy stans heb ik hinges gemaakt waaraan ik 
de afbeelding op DP papier heb bevestigd. 
Met een metalen hinge word de flap op zijn plaats gehouden. 
Hier achter kan bv geld gestoken worden of een speciale boodschap worden geschreven.  


Aan de binnenzijde van de kaart zie de andere helft van de stans en een halve bloem
deze bloem is omgevouwen naar de voorkant toe, deze bloem bedekt de pootjes van de brand
waarmee de metalen hinge is bevestigd.
De label is gemaakt met een stempel waar een bijpassende pons bij zit. 


Zaterdag 8 februari is er een opendag bij HobbyVision in Rijssen.
daar mag ik demonstreren met Copic Markers, hier kan je de kaart in het echt bewonderen
zal hem voor jullie mee nemen.

En natuurlijk ben ik weer erg benieuwd wat jullie van de kaart vinden. 


3 opmerkingen:

Swedka zei

Very beautiful card, such a wonderful dog. Remarkably all decorated inside cards.

esmee zei

een vrolijk kaartje

Unknown zei

Wat mooi!