NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 29 januari 2014

"Big hugs to you"

Super dat jullie mij gekozen hebben om jullie DT-team te versterken en ik hoop dat ik jullie niet zal gaan teleurstellen.

 En dit is mijn eerste kaartje voor Copic marker Benelux.


Gebruikte materialen:
Cardstock : Bazill
Design papier : Blue Vintage Hydrangea van Magnolia
Die's:
In between frilly Square 5
Mini chicken wire
Insert it 3x4 notebook paper
Treat bag
Blooms four


En deze copics heb ik gebruikt:
Schoenen/shirt/lint : BV17-13-02
Lijstje : W5-3-1-0
Haar : E18-19-17-15-13
Huid : E04-11-21-00-000-R21
Confetti schaduw : BV02-W3-W1-W0.

Leuk dat jullie zijn langs geweest en een hele fijne dag!

3 opmerkingen:

esmee zei

een super leuk kaartje

Unknown zei

Prachtig!

Diny Sprakel zei

Goed hoor Cordine, blij dat je er bij bent
groet DIny