NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 6 januari 2014

The Magician



Goede morgen en nog een geweldig 2014 !!
Volgens mij mag het vandaag nog en zo niet,ik doe het toch hihi!!

Door het tijd gebrek van de laatste tijd heb k weer een CAS kaart gemaakt,ik dacht ik moet het mezelf even makkelijk maken na al deze hectische dagen,ik krijg namelijk ook geen vrij van mijn werk in deze periode,dus ik ga gewoon kleuren en laat de kaart verder simpel,nou alleen het kleuren heeft me bijna 3 dagen gekost haha,maar goed hier is die dan!

De kleuren die gebruikt hebt zijn:
Gordijn R02-24-59-89
Vloer E29-33-35-37
Goud Y28-YR23-24
Licht Y17
Achtergrond W4-5-7
Lampjes B99-C3-5
Huid E00-11-13
Pak /Hoed W5-7-9
Blauw B18-69
Blouse W1-3
Gilet G7-14-99
Konijn W1-3 E50

Ik vondt het helemaal leuk om hem te kleuren was weer een uitdaging voor mezelf en ben ook nog niet helemaal tevreden!
Hoop dat jullie hem leu vinden en bedankt weer voor jullie bezoekjes!

XXX Heidy

4 opmerkingen:

corryskaart zei

jeetje wat een uitdaging voor jou om zo afbeelding te kleuren maar het is geweldig mooi!!
groetjes van corry

Janette van Otterlo zei

Hij is helemaal geweldig !!!
Grtz Janette

emsiescreaties zei

Prachtig...... ik heb nog heeel wat te leren in het kleuren met copics!

Frouwkje zei

Ik vind dat je dik tevreden mag zijn hoor Heidy. Super gekleurd!!!
Liefs, Frouwkje