NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 13 januari 2014

Tilda with Large Balloon...

Goedemorgen allemaal,

Eerst en vooral krijgen jullie van mij nog de allerbeste wensen voor 2014!
Een hele goede gezondheid, veel creativiteit en geweldig veel vrije tijd, zodat we goed aan het kleuren kunnen! :D

Vandaag laat ik jullie Tilda with Large Balloon zien.
Zij komt uit de Lost and Found collection die we als "lid van de stampclub" als verrassing met kerst in de bus kregen van Magnolia. Leuk toch?
Als je zo verzot bent als ik op deze lieve stempeltjes, dan is het echt wel de moeite om je te abonneren. Je betaald wel ineens een groot bedrag, maar je krijgt er zoveel stempels voor in de plaats! En....het is steeds weer een "surprise" als ze in de bus vallen.

Maar nu over mijn kaartje.

De vorm heb ik met de silhouette gesneden. 
De randen heb ik beïnkt met drie verschillende kleuren chalk. 
Eerst "orchid pastel, daarna met "lavender" en tot slot met "wisteria".


Een easelkaart maakte ik ervan.


 En om deze te laten staan heb ik een stempel van Different Colors afgedrukt. Dan heb ik met een ronde pons de "hoera gefeliciteerd" uitgeponst. Zo had ik twee ronden, ene grotere met de in het rond geschreven tekst en een tweede kleinere.


De rondjes heb ik ook beïnkt met dezelfde kleuren als dat ik voor het kaartje gebruikte.
Daarna heb ik alles terug mooi in elkaar laten passen en verhoogd opgeplakt.
Zo krijg je het mooie inkteffect.
(Je kan de foto's groot open-klikken).


De bloemetjes zijn uit mijn voorraadkast. Stansjes van Magnolia en Joy crafts.


Een close-up voor de copic-kleuren...


...en als laatst de nummertjes:
Haren; E40, -41, -42, -43, -44, -74, -77.
Kleertjes; C4, -1, -0.
Sokken; W5, -2, -0, -00.
Ballon; R0000, -81, -83, -85, -39.
Wangen; E00, -01, -02.
Huid; E53, -51, -50.

Mijn eerste kaartje voor het blog dit jaar.
Ik hoop hier nog lang te mogen laten zien waar ik me mee bezig hou in mijn vrije uurtjes.
Voor andere werkjes nodig ik jullie heel graag uit om naar mijn blog te surfen.

Heel veel liefs, dank voor jullie reacties.
Celia.