NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 27 januari 2014

Ida 71 jaar


Hallo copic fans 

Het is weer mijn om jullie een kaartje te laten zien en ik moet er wel bij zeggen dit is niet mijn beste kaartje is wat ik gemaakt heb maar de laatste twee weken van januari zijn niet mijn beste weken van het jaar.
De kaart is afgemaakt met wat rol roosjes (handig voor de restjes papier) en wat blaadjes.


Heb er weer eens een oudere magnolia stempel bij gepakt en deze doet het altijd goed voor een verjaardag. Onze buurvrouw Ida is 71 jaar geworden en ze houd wel van vrolijke kleuren.


De kleuren die ik heb gebruikt zijn :

Huid : R22 - R20 - E11 - E00 - E000
Haar : E49 - YR24 - Y15 - E50
Geel : Y17 - Y15 - Y13 - Y11
Rood : C5 - R37 - R35 - R32
Blauw/Groen : BG78 - BG75 - BG72 - BG70
Klompjes : YR27 - YR24 - YR23 - YR21
Ondergrond : W7 - W5 - W3

 Al was dit dan niet mijn beste kaartje hoop dat ik jullie toch heb kunnen inspireren voor het kleuren met de copic's.

4 opmerkingen:

Frouwkje zei

Ik vind je kaart weer errruuugg mooi hoor Wenda!!! Leuk die vrolijke kleurtjes, daar hou ik wel van :-).
Liefs, Frouwkje

Marian zei

Gezellige kleurtjes en je kaart is toch prachtig
Groetjes

Renate zei

Een prachtig kaartje, erg mooi door de vrolijke kleurtjes.

Groetjes Renate vd S

Unknown zei

Heel erg mooi!