NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 17 januari 2014

Snow Much Fun !!!

Goedemorgen allemaal !!!

Vandaag is het alweer mijn beurt om jullie een kaartje (tag) te laten zien :)


Als basis heb ik Kraft karton gebruikt, afmeting 10,5 x 17 cm.
Hierop heb ik wit karton geplakt en vervolgens scrappapier van Maja Design, Vintage Frost Basics.

De stempel is van Saturated Canary, Nikki

Uiteraard heb ik weer verschillende Noor! Design artikelen gebruikt :
Winter Wishes - rand IJskristallen
Embossing stencil rond nr. 2
Frame rechthoek
Lantaarn
Sentiment Winter Wishes

De lantaarn is versierd met 2 zilveren belletjes, vastgemaakt met button twine.
Hieroverheen heb ik de tekst geplakt.

Onder op de lantaarn heb ik 2 witte bloemen geplakt, met hierop plakparels.

Rechtsboven heb ik 2 houten sterren geplakt, deze zijn van Prima Marketing en achter het scrappapier heb ik nog 2 mini tags geschoven.

Verder nog een stukje ribbelkarton van Joy! Craft
Hierop nog een stukje wit kant. 


Kleuren die ik gebruikt heb :

Huid : E0000, 000, 00, 21, 11 R30, 20
Haar : E50, 51, 53, 57, 59
Grijs : C00, 1, 3
Blauw : B90, 91, 93, 95, 97

Alle randen zijn bewerkt met Walnut Stain Distress Inkt, hierna bewerkt met de Distresser van Tim Holtz.

Als laatste heb ik nog wat Snow Tex op de kaart gedaan :)

Ik hoop dat ik jullie met mijn kaartje weer wat inspiratie heb kunnen geven :)
Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!!

xxx Astrid xxx


6 opmerkingen:

creacora zei

Wat een schitterende winterse kaart top !groetjes Cora

Sandra zei

wat een mooi kaartje weer astrid

Gertrude zei

Wunderschön, ich bin begeistert
glg Gertrude

Linda zei

Wauw Astrid,
Wat een mooie creatie!
Zoveel details!!! En mooi gekleurd.
Groetjes, Linda

Always Love zei

Wonderful paintings! This is the type of info that are supposed to be shared across the net. Shame on search engines for now not positioning this put up upper! Come on over and visit my site . Thank you =)

Cccam Server

Unknown zei

Wow, weer een prachtige creatie!