NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 24 januari 2014

A hug is ....

Goedemorgen allemaal !!!

Vandaag is het alweer mijn beurt om jullie een kaartje te laten zien voor het CopicMarkerBenelux Blog :)

Aangezien het bijna Februari is en Valentijn nadert, heb ik alvast een kaartje gemaakt met heel veel hartjes :)


Voor mijn kaartje heb ik het volgende gebruikt :

Als basis kraft karton : 16 x 10 cm
Wit karton
Scrappapier : Maja Design
Afdrukje : Magnolia Tilda with Cozy Heart
Papieren taartkleedje - in de vorm van een hart

Gebruikte Noor! Design artikelen :

Hartjesborder Sending Love, art. nr. 6002/0252
Los roze hart
Blauwe mal rond
Feathers 1 (groot)
Feathers 1 (klein)
Bingo stempels
Sentiment in cirkel

Ter decoratie nog wat bloemen, kant en touw.

Close-up sentiment

Tilda with Cozy Heart

Gebruikte Copics kleuren :

Huid : E000, 00, 21, 11 R30, 20
Haar : E40, 42, 44, 47
Roze : V000, R81, 83, 85
Groen : G40, 43
Wit C00, 1, 3, 4
Schoenen : E40, 42, 44

Ik hoop dat ik jullie met mijn kaartje weer een beetje heb kunnen inspireren :)
Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!!










4 opmerkingen:

Margreet zei

wauw wat een mooi kaartje
Groetjes margreet

esmee zei

een super mooi kaartje

Yvonne zei

Prachtige kaart!
liefs Yvonne

Unknown zei

Helemaal geweldig Astrid!