NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 20 januari 2014

Envelop met label

Hallo,
 ik maakte voor het Dutch Doobadoo blog een envelop met daarin een label, waarop ik een plaatje zette dat ik met Copic kleurde.


Hier laat ik jullie de label zien. 
Centraal staat een ovaal kader, gemaakt met een Noortje, verder een bloem, swilrs, blaadjes en een stukje roze Softboard. Het papier is uit de JBS lijn van Studio Light.


Het poppetjes is een Tiddly Ink: Walking on Sunshine. Ik heb haar na het kleuren uitgeknipt en verhoogd opgelijmd.
Gebruikte kleuren:
Huid: E000-00-11-13
Haar: E21-25-29
Roze : R81-83-85
Geel YR21-23-27
Blauw B00-01-02


Groeten van Diny
Maak er een mooie week van.


3 opmerkingen:

Margreet zei

Wat prachtige labels
Groetjes Margreet

Unknown zei

Schitterend Diny!

Yvonne zei

Wat een schitterende creatie en die Tiddly ink, is zo mooi!!
liefs Yvonne