NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 15 januari 2014

Groetjes

Goedemorgen allemaal,

Vandaag zorg ik, Mieke,  met een winterse kaart voor een beetje inspiratie hier op het blog, tenminste dat hoop ik:-)


Het lieve meisje is een afdrukje van Bildmalarna - Christmas Flower en het design papier komt uit een blokje van Marianne Design - Wintertime. Ik heb verder wit en kraft cardstock op de kaart verwerkt en alle randen aangezet met distress inkt - Vintage Photo.


De gebruikte copic markers zijn:
Huid: E0000, E000, E00 en E11
Haren: E43, E44, E47 en E49
Jurk: B91, B93, B95 en B97 en C00, C1 en C3
Schoenen: E40, E42 en E44
Bloemenmandje: E30, E31, E33 en E35
                            R14, R24, R29 en R39
                  G5, G19 en G29


Aan de zijkant heb ik de ijssterren van Sizzix gebruikt en een bingo stempel van Joy!


Het vlaggelijntje en de swirls zijn gemaakt met een mal van Memory Box en de tags en het hekje
met doohickeys van Magnolia.


Een paar zelfgemaakte kralen pins en een mooie strik maken het weer helemaal compleet!

Als er vragen zijn stel ze gerust! Verder wil ik jullie allemaal een hele fijne woensdag wensen en tot de volgende keer!



3 opmerkingen:

Marian zei

Wat een mooi geheel
Groetjes

corryskaart zei

ziet er supermooi uit zo prachtig gekleurd en die leuke pins!!
groetjes corry

Unknown zei

Wat mooi!