NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 1 mei 2015

Time 4 Tea

Hallo allemaal,

wat leuk dat jullie vandaag dit blog bezoeken.
Vandaag mag ik, Marion , jullie een kaartje laten zien.
Ik heb voor dit kaartje een afbeelding gebruikt van 2-cute-ink.
Ik ben gek op kattenstempels en deze digi is geen uitzondering hihi:


De copics die ik gebruikt heb voor het inkleuren zijn:
Katje: W7-W5-W3-W1-W0
Roze glazuur op muffin: E04-RV34-RV32-RV11
Muffn: E59-E37-E35-E33-E31
Kersje: R59-R27-R24-R22
Grond rondom de muffin: W7-W5-W3-W1-W0

En hier is mijn kaartje met deze afbeelding:

Het romantische papier is van Studio Light, dat vond ik het beste
bij deze digi passen.
Graag tot een volgende keer.

Liefs,
Marion

Geen opmerkingen: