NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 29 mei 2015

If friends were like flowers...

Hallo lieve Copic fans,

Wat leuk dat jullie vandaag weer eens komen kijken hier op het blog. Vandaag mag ik jullie weer verblijden met een kaart.

Ik heb de digi Tiger Lily Sprite gebruikt van Aurora Wings. Die Sprite digi's blijven toch schattig om mee te werken. Na een tijdje te hebben gegoogled naar een mooie tiger lily heb ik gekozen voor een oranje. Dit is een kleur die ik niet snel pak, dus dan heb je toch nog een beetje een uitdaging.

Toen ik haar eenmaal gekleurd had, moest ik nog iets met de achtergrond. Hier had ik nog niet over na gedacht. Dit doe ik meestal voor ik ga kleuren zodat ik de kleuren kan aanpassen naar mijn achtergrond papier. Nu ben ik erg blij dat ik een airbrush heb. Ik heb hem nog niet zo lang, dus hier en daar zal je vast wel een schoonheids foutje zien. Maar ben toch wel tevreden over hoe mijn achtergrondje geworden is. De mask stencil die ik heb gebruikt is er 1 van Crealies. De stempels zijn van Noor! Design genaamd Cherry Blossom Tree


De kleuren die ik heb gebruikt zijn:
Huid: E0000-E000-E00-E11-E13-R20
Oranje: YR14-YR18-E09 (Ook gebruikt voor het airbrushen)
Groen: G40-G82-G94
Stampers: E47-E25

Hier nog een close-up van de afbeelding. Is ze niet schattig??


Ik hoop dat ik jullie een beetje heb kunnen inspireren met mijn kaart en dat jullie dit weekend lekker aan de slag gaan met jullie Copics ^.^ Dan bij deze een prettig weekend toegewenst en tot de volgende keer maar weer.


6 opmerkingen:

Unknown zei

Wat een super mooi kaartje is dit geworden en je achtergrond vind ik helemaal geweldig! Ga ik ook eens porberen met mijn airbrush!

Veel liefs,
Renata

Alexandra van den Berg-Verhoeven zei

Dank je wel voor je lieve complimentje Renata <3. Ik ben nogsteeds aan het stoeien met mijn Airbrush, maar is gewoon zo leuk om te doen en je krijgt steeds meer leuke stencils waar je mee kan airbrushen.

Lieve groetjes Alexandra

Juanita zei

Super mooi zeg!!! Je achtergrond is ook super!!

Alexandra van den Berg-Verhoeven zei

Dank je wel Juanita voor je lieve compliment ^.^

Lieve groetjes Alexandra

Gery zei

Ik zou maar gewoon genieten van dit prachtige werk en opmerkingen over "foutjes" achterwege laten.
Groetjes Gery

Alexandra van den Berg-Verhoeven zei

Dank je wel Gery voor je lieve complimentje ^.^

lieve groetjes Alexandra