NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 4 mei 2015

Birthday Party


Hallo Copic fans,

Het is aan mij vandaag om jullie een kaartje te laten zien, het is weer een mannen kaart geworden. Het papier is uit een blokje van "Bo Bunny" van de lijn "Altitude Collection". Verder is de kaart niet heel vol, dat is toch wat minder bij een mannen kaart. Van wie de tekst stempel is weet ik niet hij komt uit een sheet met heel veel leuke verjaardag teksten ook echt voor de mannen kaart.


Het is is een digi geworden van "Kenny K." blijf deze digi's geweldig vinden ook al zijn ze nu al een paar jaar oud.
Voor het kleuren van het afdrukje ben ik in de E40 serie gebleven op de huid na dan, de metalen details zijn aan gebracht met "Liquid Pearls - Pewter".


De gebruikte kleuren zijn : 

Huid : E11 - E00 - E000 
Haar : E49 - E47 - E44 - E43 - E41
Donker Bruin : E49 - E47 - E44 - E43
Licht Bruin : E44 - E43 - E42 - E41 - E40

Hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart.



3 opmerkingen:

Miranda Slagboom-de Groot zei

Prachtig.
Groetjes Miranda

kolina zei

stunning ;)

Unknown zei

Wat een stoer kaartje. Prachtig!