NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 22 mei 2015

Reverie van Aurorawings

Hallo allemaal,
Leuk dat jullie vandaag dit blog bezoeken.
Vandaag mag ik, Marion jullie een copickleurwerkje laten zien.
Alexandra, een mede DT/lid van dit blog maakt altijd van zulke
mooie schilderijen dat ik dat graag een keer wilde proberen.
Toen ik onlangs deze digi vond van Aurorawings, wist ik
dat ik deze digi graag wilde gebruiken voor mijn werkstukje.
De digi is errug groot, ongeveer een A4 vel, maar met de 
details kun je niet kleiner gaan.
Kijk zelf maar:


Zoals jullie zien zijn er nog al wat kleurtjes gebruikt bij dit project.
Laat ik beginnen met de achtergrond, die ik met de airbrush gemaakt heb.
Achtereenvolgens heb ik de volgende kleurtjes gebruikt:
B16 - B79 - V09
En hier komen de rest van de kleurtjes:
Huid: E04 - E11 - E21 - E00 - E000 - R20 - R22
Voelsprieten op hoofd: C7 - V09 - V06 - V04 - V01 - B26 - Y11
Pels en voering mantel: B99 - B97 - BG49 - B28 - B24 - B16 - B12
Vleugels: W7 - W5 -W3 - W1 - W0 - E44 ´E41 - Opaque White
Bloemen rood: R59 / R27 - R24 - R22 - C7
Bloemen blauw: BG05 - BG09 - BG01
Bloemen paars: V09 - V06 - V04 - V01
Takken met gele bloemen: Y38 - Y15 - Y11 - E47
Spinnerag: BV23 - BV31 - B60
Groen mos: G99 - G94 - YG63 - YG11

Ik hoop dat jullie ook eens een grotere afbeelding proberen.
Ik vond het echt heel gaaf om te doen.
Bedankt dat jullie vandaag dit blog bezochten en
graag tot een volgende keer.
Liefs,
Marion

2 opmerkingen:

Janette van Otterlo zei

Wauw! Het is totaal niet mijn ding, maar hij is super super mooi geworden!!
Grtz Janette

Dora zei

Geweldig!! wat heb dit prachtig gedaan. Super