NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 11 mei 2015

Octavia Moonfly


Goedemorgen allemaal,

Vandaag voorzie ik jullie weer van wat creativiteit hier op het blog. 

Op de digitale 'snelweg' kwam ik de onderstaande digi tegen van Polka Doodles - Octavia Moonfly
Ik was meteen weg van haar en heb haar in mijn mandje laten vallen:-)


Voor het inkleuren heb ik de volgende kleuren gebruikt:

Huid - E0000, E000, E00 en E11
Haren - BG10, W2, W4, W6 en W8
Paddenstoel - E70, E71, E74 en E77
Jurk - RV10, RV91, RV93 en RV95
BG000, BG01, BG02 en BG05
Vleugels - BG000, BG01 en BG10
Hoedje - BG90, BG93 en BG96


Het design papier komt uit een blokje van Studio Light PP SL 03, hele mooie warme tinten bevat deze paperpad. 
Rondom het afdrukje heb ik wat stipjes met liquid pearls gezet, hier onder duidelijk te zien!


Op de bovenstaande foto kun je mooi de diepte zien die ik heb aangebracht in de plooien van de onderkant van het hoedje. Het kleuren van plooien zijn samen met de haren toch wel favoriet bij mij om te doen.


Nog een leuke vlinder, een touwtje en een swirl van roze pareltjes om het af te maken.

Ik wens iedereen een hele fijne maandag en tot de volgende keer!


Geen opmerkingen: