NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 25 mei 2015

Bubbles girl van Mo Manning

Goedemiddag,

Veel later dan jullie van ons gewend overval ik jullie toch nog met een kaart... Ik was helemaal in de war met de dagen:-)

Het is een kaart geworden met een digi van Mo Manning - Bubbles Girl. Nu het weer wat mooier weer wordt zien we steeds vaker kinderen met de bellenblaas, dus dit lieve meisje vond ik wel toepasselijk!


Het design papier komt uit een blokje van Studio Light - PP SL 03 met frisse zomerse kleurtjes!


De gebruikte markers zijn:

Huid - E0000, E000, E00, E21 en E11
Haren - Y11, Y21, YR23 en YR24
Krukje - E30, E31, E35 en E57
Truitje - R22, R14, R24, R46 en R59
Broekje - Y11, Y21 en YR23
Bellen - BG000, BG01 en B0000

Op de bellen heb ik een laagje glossy accents gemaakt zodat ze net op echte bellen lijken.


De roosjes heb ik weer op kleur gemaakt met de airbrush en de veertjes zijn gemaakt met stansjes van Joy craft, zo ook de 'postzegels' hieronder.


Ondanks het late tijdstip hoop ik dat jullie toch nog hebben genoten.

En dan wil ik jullie alléén nog een hele fijne avond te wensen!


Geen opmerkingen: