NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 18 mei 2015

Happy Birthday


Hallo Copic fans,

Wat gaat de tijd hard zeg het is alweer mijn beurt om jullie een kaartje te laten zien, het is een verjaardagskaartje geworden voor de dochter van mijn vriendin. Daphne is dol op "Anime" daar weet ik verder niets van maar naar wat ik wel eens voorbij zie komen is iedereen een beetje verkleed en van de plaatjes die ik dan zie leek deze wel overeen te komen. Kwam deze digi tegen bij Scrappers Delights en dan ook maar gelijk gekocht voor Daphne.


Het achtergrond papier is van "IndigoBlu" "Emporium of Curiosities" zulk mooi papier, heb de kaart dan ook verder afgemaakt met wat roosjes, blaadjes en een tekst stans. De blaadjes en de tekst zijn een stans van "Tattered Lace"


Heb niet zo veel kleuren gebruikt maar ze zijn de volgende : 

Huid : R22 - R20 - E11 - E00 - E000
Haar : E37 - YR24 - YR23 - Y15 - E30
Roze : R89 - R85 - R83 - R81
Groen : YG99 - YG67 - YG63 - YG61

 Hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart.

2 opmerkingen:

Frouwkje zei

Superleuk Wenda!! En weer prachtig gekleurd :-D.
Liefs, Frouwkje

Diny Sprakel zei

Mooi , Wenda. Past perfect bij de achtergrond. Groet Diny