NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 13 mei 2015

Happy Cupcake


Hallo beste Copic liefhebbers,

Hopelijk hebben jullie allemaal een fijn weekend gehad en weer zin in een nieuw kaartje van mijn hand. Deze heb ik voor jullie gemaakt:


Ik had een achtergrondje liggen waarvan ik mij afvroeg wat ik ermee moest doen..... Een tijdje geleden had ik het al gemaakt met diverse distress inkten en op een Manilla tag gesponst. Nu heb ik deze stempel van Tim Holtz erop gestempeld:


Maar ja, toen wist ik nog niet goed wat ik ermee moest doen. Ik kon het tenslotte niet zomaar weer inkleuren.... Daarom heb ik de stempel nog een keer afgedrukt. Maar deze keer met Memento zwart op Perfect Colouring Paper van Copic. Nu kon ik het inkleuren met mijn Copic markers!


De cupcake heb ik daarna uitgeknipt en op de afbeelding op de tag geplakt. De markers die ik hiervoor gebruikt heb zijn: RV13, RV14, RV11 en RV00 (room)
Y04, Y08 en YR07 (vlammetje)
YG07, YG05, YG03 en G20 (bakje)
N1, N2 en N3 (kaarsje)

Je ziet het helaas helemaal niet op de foto maar op de roze room heb ik een laagje glitterlijm aangebracht zodat het er nog feestelijker uit ziet.....

De tag heb ik op een kaart van Oud Hollands geschept papier geplakt. Daarna heb ik een crackle ribbon van Tim Holtz gepakt en deze met de volgende markers en airbrush gekleurd:
E70, RV23, RV06


Tenslotte heb ik de happy stans van Memory Box gebruikt en een papiertje uit het blokje van American Crafts (lucky charm). 


Ik hoop dat jullie het een mooi kaartje vinden en nog een fijne dag hebben!
Hopelijk tot een volgende keer.

Creatieve groetjes van

Marielle Weichert

2 opmerkingen:

Unknown zei

Ik vind m leuk!!! Tof geworden. 😄

Marielle Weichert zei

Dank je wel! We moeten snel maar weer eens aan de TH tags 😊