NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 26 juni 2013

You are so special to me !!!

Goedemorgen allemaal,

Vandaag is het weer mijn beurt om jullie een kaartje te laten zien.


Voor mijn kaartje heb ik een digi gebruikt van Saturated Canary, ik vond deze wel erg cute moet ik zeggen :)
Ik heb de digi uitgeprint op Perfect Colouring Paper.


Ik heb het prachtige papier van Authentique gebruikt, deze lijn heet Remembrance, prachtige kleuren zitten erin.

Ik heb alle randen weer bewerkt met een distresser en ben er naderhand met Gesso overheen gegaan, ik mag graag even kliederen :)

Ik heb weer verschillende mallen gebruikt van Noor! Design, de nieuwe vlinderborder en het ovaaltje, het ovaal heb ik door de helft geknipt en om het afdrukje heen geplakt.

Verder nog een papieren kleedje, verbandgaasje, kant, lint en bloemen op de kaart verwerkt.

Het is altijd moeilijk om een bijpassend lintje te vinden, daarom heb ik de vintage seambinding zelf ingekleurd met Copic RV99, ook de plakparels links boven heb ik die kleur gegeven.

Om het afdrukje heen heb ik PanPastel gebruikt om wat schaduw aan te brengen, ik heb gekozen voor de Violet kleur 470.8.

Toen dat klaar was, zou ik er wat Frantage - Enamel overheen gooien, maar ik heb alleen maar de Ivory kleur, dus toen heb ik wat anders bedacht.
Ik heb wat Enamel op mijn sheet gestrooid, daarna met mijn Copic marker RV99 wat kleur neergezet, hierna wat Activator erop gespoten en de Enamel hier doorheen gehaald.

Ik ben een dametje ongeduld, dus heb ik het iets te snel op mijn afdrukje gelegd, want het was nog niet echt droog, daarom zijn de spots ook wat groter geworden :)
Je kunt het beter eerst goed laten drogen en dan nog wat fijner maken, want het plakt nu aan elkaar.
Het is niet duidelijk te zien, maar de spots zijn nu lila geworden :)


Voor de digi heb ik de volgende Copics kleuren gebruikt :

Huid : E0000, 000, 00, 21, 11, R20, 30
Haren : E50, 11, 13, 15, 18
Groen : YG0000, 03, 23
Paars : RV91, 93, 95, 99
Blauw/grijs : BV20, 23, 25
Bodem : W3, 1, 00


Ik hoop dat ik jullie met mijn kaartje weer een beetje heb kunnen inspireren, mochten jullie nog vragen hebben, dan hoor ik dit graag.

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!

7 opmerkingen:

Diny Sprakel zei

Wat een mooie kaart, wil je hem ook plaatsen op onze Colourstock groep.

Mojca zei

Such gorgeous creation!!! Hugs! MOjca

Margreet zei

Wat een prachtig kaartje.
En wat een mooie kleuren
Groetjes Margreet

Suzan zei

Wat een prachtige kaart, zo mooi ingekleurd...dan moet ik echt nog veel leren hoor.
Groetjes Suzan

Ghea zei

Wow wat is dit schitterend, mooie kleuren kombinatie en prachtig afgewerkt Astrid.
Liefs Ghea

gré zei

super mooi

Yvonne zei

Wat een schattige digi Astrid.
En beeldschoon ingekleurd. Ik hoop dat ik dat ook kan binnenkort. Dus veel oefenen maar.

Groetjes Yvonne